Loading...
Free shipping on $69.00+
  • · Order grand total over US$69.
  • · Automatically apply without coupon code.
  • · Only for US/CA/UK area temporarily.
  • · Exceeding 5 pairs will be charged shipping fee.
Buy 1, get other frames 50% off
  • · Select at least 2 frames,and 50% off will be automatically applied to the lower-priced frames.
  • · Maximum 6 frames per order.
  • · Sale items are also eligible for this offer.

Consulting Servive Center

Asonte Jackson    Time: 2026-09-29 11:43
Q: good afternoon I recently ordered two pair of glasses last Thursday and I meant to order one clear pair and one black pair in the style Naomi, but they are both clear pairs is there anyway that I could change one to a black pair in the style Naomi?
A: Dear Asonte Jackson, Ok, we have changed it for you.
Nicole Kernechel    Time: 2026-09-29 11:10
Q: 80926291100082 Just placed this order but it is showing the wrong delivery address. It needs to be the 101 S. Federal Hwy, Apt 129 Boynton Beach FL 33435. I had removed the Boca Raton address so nothing should be delivered there as I don’t live there anymore
A: Dear Nicole Kernechel, We would like to tell you that we have corrected it for you
Nicole Kernechel    Time: 2026-09-29 11:03
Q: The order I just placed has the wrong address. The order needs to be shipped to 101 S. Federal Hwy, Apt 129 Boynton Beach FL 33435
A: Dear Nicole Kernechel, We would like to tell you that we have corrected it for you
Jessica    Time: 2026-09-29 09:45
Q: What is taking so long. I was told to order through you because single vis. frames take significantly less time. I have been waiting two weeks. where are my glasses. I work in optometry and know the time frame it takes and this is significantly longer than anyone ive serviced had to wait- Next time I will just order the frames only and do the lenses myself. this wait time is ridiculous. can someone expedite my frames for me at this point- being told an additional 15-25 business days equating to another potential 5 weeks is crazy to me. i need my glasses- the reason i ordered was because it was supposed to be at most 2 weeks...not 7. thats insane. even in a high volume business.
A: Dear Jessica, Thank you so much for reaching out and sharing your concerns. We fully understand your frustration with the waiting time, especially as you work within optometry and are familiar with eyewear production timelines. There are two key reasons for the longer lead time for your order #80926181600105. The tortoiseshell cat-eye frame (style 0098) you ordered is the decorated rhinestone frame. Each stone needs to be hand-applied manually, which takes extra crafting time compared to regular plain single vision glasses. Also, your order was placed over our weekend. Our team could only start processing it on the following Monday, which caused a slight delay at the very beginning. Great news: your order has already been shipped out. You will receive your package soon. We truly apologize for the long wait and the inconvenience this has brought. We know you were hoping to receive them in time for the holiday, and we hope they reach you quickly.
Kanderson    Time: 2026-09-29 09:02
Q: Hello I made a mistake on order 80926290744490 can you please cancel it so I can correct my mistake? Thank you.
A: Dear Kristin Anderson, We would like to tell you that we can change the frame for you directly, are you sure that you want to cancel the order ?
Janice Carter    Time: 2026-09-29 08:38
Q: Delivery address update 3015 lake port drive Snellville Georgia 30039
A: Dear JANICE CARTER, We would like to tell you that we have corrected it for you .
sanders sylvia    Time: 2026-09-29 08:31
Q: i can not order my glasses because i do not have a ADD value
A: Dear sanders sylvia, Would you please take a photo of the original prescription with PD and attach it in the email so that we can check it for you first? And if you don\'t have add values, please don\'t choose progressive lenses and bifocal with line lenses.
Janice Carter    Time: 2026-09-29 08:20
Q: I changed my address but the old one is being used for delivery
A: Dear JANICE CARTER, We would like to tell you that we have corrected it for you .
emeryd002    Time: 2026-09-29 07:56
Q: The address is wrong for shipping my address is 208 Erie st McKeesport pa 15132
A: Dear Dawn Emery, We would like to tell you that we have corrected it for you
darkhart19762 Gerald    Time: 2026-09-29 06:20
Q: Been since the 23rd why does it still say awaiting from usps
A: Dear Gerald, We would like to tell you that your package is in transit to the US. During this time, the tracking information of USPS will not be updated. After it arrives in the US, the tracking information will be updated by USPS soon.
yazminroman797    Time: 2026-09-29 05:29
Q: I have 58 PD but the system does not let me change it
A: Dear customer, We are sorry for this, if you can not fill your PD value, we suggest you to choose other smaller frame. Because we can not process this frame with your PD. Every set of prescription lenses has an “optical center”, which should align with where you look through the lens. Pupillary distance is used to determine this and should be as accurate as possible. If you fill the incorrect PD , you will feel dizzy or fuzzy when you wear the glasses. You can check the frames in this link: https://www.wherelight.com/eyeglasses?gooodsSort=1&pd=50&noad=1
minglamal MingYon    Time: 2026-09-29 04:28
Q: I paid for advanced shipping. I ordered on the 13th of September and it is now the 29th of September and my order still says processing. This is not my first time ordering either your company, so what is happening. Sincerely
A: Dear MINGYON BLACKWELL, We are so sorry for the delay. We are sorry to tell you that the frame#Mondrian 59267 other_f is out of stock temporarily, so your order is delayed,do you want us to ship other completed glasses out first ?
sbparx    Time: 2026-09-28 22:39
Q: What happened to my point?
A: Dear sbparx, Thank you for reaching out to us. I\'m here to help with any questions or assistance you need. Could you please let me know what specific question or concern you have, so I can address it as quickly and effectively as possible? Looking forward to hearing from you.
Synderela    Time: 2026-09-28 19:59
Q: 80926171055598 order. Hi! When will my glasses ship out and when do you think.i will be receiving them?
A: Dear Synderela, We are sorry for the delay, we will ship your order out this week.
Wendy Poff    Time: 2026-09-28 16:24
Q: The tracking number still shows awaiting pick up since the 23rd. Has it let you facility?
A: Dear Wendy Poff, First, we want to extend our sincerest apologies for the frustration, confusion, and distrust this lack of visible tracking activity has caused you. We fully recognize how misleading it appears to see only a shipping label created with no carrier scan, and we take full responsibility for failing to clearly explain our cross-border shipping process to you upfront. Here is a clear breakdown of how our shipping works: All orders are first consolidated into bulk freight shipments and sent via UPS from our warehouse in China to our dedicated U.S. transit hub. Before this bulk shipment departs China, we pre-generate individual last-mile shipping labels for every order — these labels are for final delivery via USPS, GoFo, or UPS. This is exactly why the tracking currently shows only \"label created\" on the carrier’s website. The tracking number we shared with you only covers the final leg of delivery: from our U.S. transit hub straight to your address. It will not reflect any new scan records until the bulk shipment arrives at our U.S. hub, is unpacked, sorted, and formally handed over to the local delivery carrier. We do not provide tracking information for the initial bulk freight segment from China to the U.S. hub, which is why your tracking has shown no movement up to this point. Rest assured your order is already in transit and on its way to the U.S. hub. The bulk shipment is expected to arrive at the hub within this week, and will be dispatched for final delivery immediately after sorting. Under normal conditions, you can expect to receive your package sometime next week.
m k    Time: 2026-09-28 14:38
Q: Hi, I placed order 20926172016552 on 9/17/26. I selected expedited shipping and paid an additional $21.95 for the fast shipping. I received a notification my order was shipped on 9/24. However, for the last 4 days the status of my delivery from UPS has been stuck on "Label Created". According to UPS, this means that they have not received the package and cannot provide any updates on shipping. Can you confirm if this package has been sent out yet? And if not is there any timeline on when this will be sent? I ordered expedited delivery because I needed this glasses order urgently. If the package is delayed beyond the expedited delivery window, I am requesting the expedited delivery fee be refunded due to the significant delays.
A: Dear Muna Karshe, First, we want to extend our sincerest apologies for the frustration, confusion, and distrust this lack of visible tracking activity has caused you. We fully recognize how misleading it appears to see only a shipping label created with no carrier scan, and we take full responsibility for failing to clearly explain our cross-border shipping process to you upfront. Here is a clear breakdown of how our shipping works: All orders are first consolidated into bulk freight shipments and sent via UPS from our warehouse in China to our dedicated U.S. transit hub. Before this bulk shipment departs China, we pre-generate individual last-mile shipping labels for every order — these labels are for final delivery via USPS, GoFo, or UPS. This is exactly why the tracking currently shows only \"label created\" on the carrier’s website. The tracking number we shared with you only covers the final leg of delivery: from our U.S. transit hub straight to your address. It will not reflect any new scan records until the bulk shipment arrives at our U.S. hub, is unpacked, sorted, and formally handed over to the local delivery carrier. We do not provide tracking information for the initial bulk freight segment from China to the U.S. hub, which is why your tracking has shown no movement up to this point. Rest assured your order is already in transit and on its way to the U.S. hub. The bulk shipment is expected to arrive at the hub within this week, and will be dispatched for final delivery immediately after sorting. Under normal conditions, you can expect to receive your package sometime next week.
Margarita Romero    Time: 2026-09-28 14:01
Q: My glasses have not shipped even after the shipping label was created 5 days ago.
A: Dear Margarita Romero, We would like to tell you that your item departed the USPS facility in COPPELL TX DISTRIBUTION CENTER on September 28, 2026 at 6:07 pm. The item is currently in transit to the destination. You will receive it soon.
rachelrandolph80    Time: 2026-09-28 13:30
Q: hello i’m checking on my order
A: Dear customer, Sorry, would you please tell us the order number first ?
Christina Bergt    Time: 2026-09-28 10:33
Q: I received an email saying that my glasses had been shipped. I paid extra to expedite shipping. Four days later & the tracker says that they are still awaiting the package. Please update me on the status, I need to have them by October 7. thank you
A: Dear Christina Bergt, We would like to tell you that your package is in transit to the US. During this time, the tracking information of USPS will not be updated. After it arrives in the US, the tracking information will be updated by USPS soon.
Merilee Wright    Time: 2026-09-28 10:20
Q: I was overcharged on my order - the 3 glasses cloths are $.95 cents each and you charged me $5.95 each - can you please correct my invoice
A: Dear Merilee Wright, We are sorry to hear that,please don\'t worry, we will refund you price difference $15
Debbi Wilson    Time: 2026-09-28 10:04
Q: Can you tell me when my glasses will be shipped Order 80926201050289
A: Dear Debbi Wilson, We are sorry for the delay, we will ship your order out this week.
Cynthia Satney    Time: 2026-09-28 04:31
Q: How do I go about selecting photochromic / transition lenses when placing an order for prescription glasses?
A: Dear Cynthia Satney, We would like to tell you that you can choose photochromic tint in \"Lens Type\".
Feliz Grissy    Time: 2026-09-28 03:30
Q: 20926140902453 How is that possible? I placed this order on September 14th, so why was I allowed to purchase and pay for an item that you don’t even have available? I’ve been waiting all this time for my order, and no one even contacted me to let me know that the lens was unavailable. If I hadn’t reached out myself, I would still be waiting without knowing what was going on. This is extremely frustrating and completely unacceptable. At this point, I need a full refund immediately. Unfortunately, after this experience, I do not consider your company reliable at all.
A: Dear Feliz Grissy, We are sorry for this, we will cancel your order and will refund you money.
Evi    Time: 2026-09-28 02:08
Q: Hello, I would like to order 3 pairs with the special promo but I'm from Belgium and I can't figure out my prescription. Could you help me please?
A: Dear Evi, Would you please take a photo of the original prescription with PD and attach it in the email so that we can check it for you first?
marianeveah45    Time: 2026-09-27 22:00
Q: What if my prescription doesn't have a PD value
A: Dear marianeveah45, If you don\'t know your PD,please contact your doctor/optometrist to get your accurate PD value, or you can download this APP to measure it: https://www.glassifyme.com/pd-meter-app/ .
mytmy23 Myesha    Time: 2026-09-27 19:03
Q: Issue with Order #20926051438258 ? 2 Blurry Pairs Hi Wherelight Team, I recently received my order (#20926051438258). While two of the pairs work perfectly fine and my vision is crystal clear, the other two pairs are super blurry and unwearable. Since all four pairs were ordered using the exact same prescription, it seems like there may have been an error in manufacturing, lens alignment, or Pupil Distance (PD) placement on these specific frames. The affected items are: Frame 1: Candice (6194) Frame 2: Legendary How can we resolve this? Please let me know how to proceed with returning these two pairs for a correct replacement or a refund. Thank you, Myesha Williams
A: Dear myesha Williams, We are sorry to hear that, please don’t worry. We will try our best to help you. Concerning your case, would you please take a photo of the original prescription with PD and attach it in the email so that we can check it for you first?
mytmy23 Myesha    Time: 2026-09-27 19:03
Q: Issue with Order #20926051438258 ? 2 Blurry Pairs Hi Wherelight Team, I recently received my order (#20926051438258). While two of the pairs work perfectly fine and my vision is crystal clear, the other two pairs are super blurry and unwearable. Since all four pairs were ordered using the exact same prescription, it seems like there may have been an error in manufacturing, lens alignment, or Pupil Distance (PD) placement on these specific frames. The affected items are: Frame 1: Candice (6194) Frame 2: Legendary How can we resolve this? Please let me know how to proceed with returning these two pairs for a correct replacement or a refund. Thank you, Myesha Williams
A: Dear myesha Williams, We are sorry to hear that, please don’t worry. We will try our best to help you. Concerning your case, would you please take a photo of the original prescription with PD and attach it in the email so that we can check it for you first?
Myesha Williams    Time: 2026-09-27 19:02
Q: Issue with Order #20926051438258 ? 2 Blurry Pairs Hi Wherelight Team, I recently received my order (#20926051438258). While two of the pairs work perfectly fine and my vision is crystal clear, the other two pairs are super blurry and unwearable. Since all four pairs were ordered using the exact same prescription, it seems like there may have been an error in manufacturing, lens alignment, or Pupil Distance (PD) placement on these specific frames. The affected items are: Frame 1: Candice (6194) Frame 2: Legendary How can we resolve this? Please let me know how to proceed with returning these two pairs for a correct replacement or a refund. Thank you, Myesha Williams
A: Dear myesha Williams, We are sorry to hear that, please don’t worry. We will try our best to help you. Concerning your case, would you please take a photo of the original prescription with PD and attach it in the email so that we can check it for you first?
elisaatellez    Time: 2026-09-27 15:02
Q: Hi my glasses cracked out of nowhere I just had them on my face and the frame cracked. I would like to see if I could please get a refund or 50% off another frame?
A: Dear Elisa Tellez, We are sorry to hear that, please don\'t worry. We will try our best to help you. But in order to see which part causes problems, would you please take a photo of the glasses to show us the problem first?
Jessica Atalla    Time: 2026-09-27 11:39
Q: My order says it was delivered by usps, but I never received it.
A: Dear Jessica Atalla, We are sorry to hear that,we have checked the tracking information and it shows that your item was delivered in or at the mailbox at 3:22 pm on September 25, 2026 in PORTLAND, OR 97213. Do you check your mailbox ?
Question:
If you have any questions about our products and service, please leave a message. Our customer service members will answer your questions as soon as possible. Before you ask the questions, we suggest you make sure your email address is correct. Our customer service staffs are very happy to answer every question you will ask no matter what kinds of complaints and suggestions you give for we take customers as our gods.
Email:
Name:
Comment: